Διακανονισμός με την ΔΕΗ για στρατιωτικούς
Διακανονισμό οφειλών στρατιωτικών προς την ΔΕΗ ενέταξε ως ρύθμιση η αναπληρώτρια υπουργός Εθνικής Άμυνας Φώφη Γεννηματά. Η ρύθμιση αυτή επιτέχθηκε ύστερα από μια σειρά συναντήσεων της ΑΝΥΕΘΑ με αρμόδιους φορείς της ΔΕΗ. Μάλιστα ο διακανονισμός βρίσκεται σε ισχύ από τις 17 Ιουλίου.
Μάλιστα όπως αναφέρει η ανακοίνωση
α) η αναπροσαρμογή των οφειλών θα εξασφαλίζεται από το πόσο συνεπής ήταν το περασμένο διάστημα ο πελάτης ενώ
β) δεν θα γίνεται πλέον διακοπή ρεύματος λόγω χρέους σε ευάλωτους πελάτες ακόμα και εάν ξεπεραστεί το διάστημα των 7 μηνών που προβλέπει ο νέος κώδικας προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας.
Αναλυτικά το τι ισχύει:
γ)Όσες περιπτώσεις οικιακών πελατών προσωπικού του ΥΠΕΘΑ επιθυμούν να μπούνε στη ρύθμιση οφειλών, θα πρέπει να απευθύνονται στα κατά τόπους καταστήματα της ΔΕΗ και θα εξετάζονται κατά περίπτωση από επιτροπές που έχουν συσταθεί και λειτουργούν για το σκοπό αυτό.
2. Εφόσον δεν καταστεί εφικτή μία βιώσιμη ρύθμιση στα κατά τόπους καταστήματα σύμφωνα με παρα. 1(γ) και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις
που θα υφίστανται οξύτατα οικονομικά – κοινωνικά προβλήματα, τότε:
(α) Δύναται το στέλεχος που θα αντιμετωπίζει ανάλογα προβλήματα, να υποβάλλει αίτημα μέσω αρμοδίων φορέων των Γ.Ε., (που το
κάθε Γ.Ε. θα καθορίσει) αναφέροντας το ονοματεπώνυμό του ως καταναλωτή και τον αριθμό παροχής (και ο οποίος θα αντιστοιχεί στο όνομα χρήστη).
(β) Στη συνέχεια οι φορείς που θα καθορίσουν τα Γ.Ε. (και μόνο για περιορισμένη χρήση των συγκεκριμένων ευπαθών ομάδων), θα διαβιβάζουν κατάσταση σε συγκεκριμένο φορέα τηςΔΕΗ προκειμένου να εξετάζονται ως ιδιαίτερη περίπτωση, με στοιχεία επικοινωνίας:
Διεύθυνση Πωλήσεων ΔΕΗ (Διευθυντής κ. Ευάγγελος Καρακατσάνης)
Τηλέφωνο: 210 3642119
Fax: 210 3644989
e-mail: E.Karakatsanis@dei.com.gr
Διεύθυνση: Ναυαρίνου 10, ΤΚ 106 80, Αθήνα
3. Τέλος συνιστάται η ενθάρρυνση του προσωπικού στα
ακόλουθα:
(α) Ένταξη σε νυχτερινό τιμολόγιο (αφορά όλο το προσωπικό)
(β) Προσπάθεια για συνέπεια στις υποχρεώσεις του καταναλωτή στο μέγιστο δυνατό βαθμό, έτσι ώστε το προσωπικό να απολαμβάνει το
μέγιστο αριθμό δόσεων διακανονισμού (αφορά όλο το προσωπικό).
(γ) Ένταξη των ευάλωτων κοινωνικών και οικονομικών ομάδων του προσωπικού του ΥΠΕΘΑ στο κοινωνικό οικιακό τιμολόγιο (Κ.Ο.Τ.), μέσω της ΓΓΠΣ (αφορά συγκεκριμένες ομάδες των ευπαθών οικιακών καταναλωτών) και σύμφωνα με τους όρους και προϋποθέσεις του (α) σχετικού.
(δ) Χρήση της τηλεφωνικής γραμμής 210 9298000, της υπηρεσίας εξυπηρέτησης πολιτών για όσους επιθυμούν να ενταχθούν στο
μητρώο ευάλωτων πελατών του ΔΕΔΔΗΕ και δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο (αφορά συγκεκριμένες ομάδες των ευπαθών οικιακών
καταναλωτών).