1_68 ΥΓΕΙΑ

Μάθε ποια άσκηση θα κάνει την κοιλιά σου πέτρα


Θεωρείται η εξέλιξη των push-ups κι αυτό γιατί δουλεύει ταυτόχρονα πολλές μυϊκές ομάδες σώματος, γεγονός που την καθιστά ιδανική όχι μόνο για σύσφιξη, αλλά και για απώλεια βάρους.

Η «σανίδα» όμως, πιο πολύ απ” όλες τις ασκήσεις, γυμνάζει αποτελεσματικά την κοιλιά σε μικρό χρονικό διάστημα. Τρία λεπτά την ημέρα αρκούν.

Στατική άσκηση με κλιμακωτό βαθμό δυσκολίας, ενεργοποιεί παράλληλα κοιλιά, πλάτη, γλουτιαίους, μηρούς και βραχίονες. 

 

OloiGiaOlous (M.M)


Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>