tips-to-lose-belly-fat-for-womens-1 ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Μάθε με ποια τροφή θα κάψεις το περιττό λίπος της κοιλιάς


Σίγουρα έχετε ακούσει κάποια στιγμή στο παρελθόν για το πόσο ευεργετική δράση έχουν τα αμύγδαλα: ρίχνουν την πίεση, σε φουσκώνουν χωρίς να σε παχαίνουν και έχουν μπόλικες πρωτεΐνες. Τι θα λέγατε λοιπόν αν μπορούσαν να σας βοηθήσουν να χάσετε και το λίπος από την περιοχή της κοιλιάς;

Στην σωστή ποσότητα, μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις λίπος και συγκεκριμένα κοιλιακό λίπος. Στην έρευνα λοιπόν συμμετείχαν παχύσαρκοι άνθρωποι, μερικοί από τους οποίους έτρωγαν καθημερινά, 35 γραμμάρια (ένα τέταρτο της κούπας), σχεδόν ανάλατα αμύγδαλα.

Όσοι υιοθέτησαν αυτή την συνήθεια, σε συνδυασμό με μια δίαιτα περιορισμένων θερμίδων για 12 εβδομάδες, έχασαν περισσότερο κοιλιακό λίπος, αλλά και λίπος συνολικά, σε σχέση με την άλλη ομάδα που ακολουθούσε διατροφή χωρίς καθόλου ξηρούς καρπούς.

Μιλάμε για ποσότητα βάρους 35 γραμμαρίων αμυγδάλων, ενώ παράλληλα κάνετε και μια ισορροπημένη διατροφή. 

ΟloiGiaOlous (M.M)

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.