Οι μισοί Έλληνες διαθέτουν προφίλ σε κοινωνικό δίκτυο
Αναπόσπαστο κομμάτι τους φαίνεται πως έχουν κάνει τα κοινωνικά δίκτυα οι Έλληνες, με την έρευνα της Focus Bari να δείχνει πως ένας στους δύο διαθέτει προφίλ σε αυτά. Όλοι οι ψηφιακοί δείκτες στη χώρα μας εμφανίζουν σταθερά ανοδική πορεία.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η οποία έγινε το Σεπτέμβριο και παρουσιάστηκε την Τετάρτη στο συνέδριο Infocom World, τον περασμένο μήνα το 73% των ερωτηθέντων έκανε χρήση προσωπικού υπολογιστή και είχε πρόσβαση στο Διαδίκτυο, έναντι 71% που ήταν τα αντίστοιχα ποσοστά τον περασμένο Ιούνιο και στις δύο περιπτώσεις.
Επίσης, το 65% χρησιμοποιεί πλέον κάποιο συνδυαστικό πακέτο τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών (double/triple play).
Ειδικότερα, όσον αφορά στους άλλους ψηφιακούς δείκτες η έρευνα έδειξε ότι τον Σεπτέμβριο το 52% των ερωτηθέντων έκανε χρήση υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης (facebook, Twitter κ.λ.π), το 35% διέθετε έξυπνο κινητό τηλέφωνο (smartphone) και το 30% είχε πρόσβαση στο Ιντερνετ μέσω κινητού τηλεφώνου.
Επίσης, το 21% προχώρησε σε αγορές προϊόντων μέσω του Διαδικτύου, ενώ αντίστοιχο ποσοστό (21%) κατέβασε περιεχόμενο στο έξυπνo κινητό του (δωρεάν ή με πληρωμή) και χρησιμοποίησε διάφορες εφαρμογές (apps).
Συγκεκριμένα για τον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, σχεδόν όλοι οι ερωτηθέντες διατύπωσαν την εκτίμηση ότι η ανοδική τάση θα συνεχιστεί.