Κάτι τρέχει με την «Toblerone»
Πώς μπορεί μια εταιρεία να εξοργίσει άραγε τους καταναλωτές; Με το να μειώσει το μέγεθος της αγαπημένης τους σοκολάτας, όπως φαίνεται. Ειδικά, δε, αν όλη η ιστορία αφορά ένα προϊόν θρύλο, όπως την Toblerone!
Η Mondelez International, η εταιρεία πίσω από τη σοκολάτα, ανακοίνωσε ότι στην επίσημη σελίδα της Toblerone στο Facebook, ότι είχε βρεθεί απέναντι στο εξής δίλημμα: είτε να αλλάξει την εικόνα της σοκολάτας είτε να αυξήσει την τιμή της. Τι έκανε λοιπόν; Επέλεξε το πρώτο και έτσι αύξησε στην ουσία την απόσταση ανάμεσα στις «κορυφές» της σοκολάτας.
Ως αποτέλεσμα η μεγάλη συσκευασία της Toblerone ζυγίζει πλέον από 400 γραμμάρια 360 γραμμάρια και η μικρή από 170 γραμμάρια 150 γραμμάρια, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το ΒΒC. «Επιλέξαμε να αλλάξουμε το σχήμα για να μείνει το προϊόν προσιτό σε όλους,» δήλωσε η εταιρεία.
Αλλά, όπως ήταν φυσικό, οι λάτρεις της σοκολάτας δεν δέχθηκαν καθόλου θετικά αυτή την αλλαγή, ρωτώντας γιατί η εταιρεία επέλεξε να αυξήσει τα κενά ανάμεσα στα τρίγωνα και όχι απλώς να μειώσει το μάκρος της σοκολάτας.
Ωστόσο, άλλοι επικρότησαν την απόφαση της εταιρείας να κάνει μία δημόσια δήλωση για την αλλαγή. Αυτό που μένει τώρα να φανεί είναι εάν οι πωλήσεις της σοκολάτας θα μειωθούν ή εάν, ακόμη και με τα κενά, οι λάτρεις της δεν θα μπορέσουν να την αποχωριστούν. Εμείς ποντάρουμε στο δεύτερο.