boeing malaysia ΚΟΣΜΟΣ

Πετούσε με μεγαλύτερη ταχύτητα το Boeing – Μετατίθενται οι έρευνες για πολλοστή φορά


Για πολλοστή φορά μετατίθενται οι έρευνες για την ανεύρεση του Boeing των Μαλαισιανών αερογραμμών, αυτή τη φορά 1.100 χιλιόμετρα βορειοανατολικά στον Ινδικό Ωκεανό, μετά από ένα στοιχείο που έχουν στη διάθεσή τους οι αυστραλιανές αρχές.

Για περισσότερο από μία εβδομάδα, πλοία και αεροπλάνα «σκούπιζαν» τη θαλάσσια περιοχή 2.500 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά του Περθ, όπου δορυφόροι είχαν εντοπίσει πιθανά συντρίμμια του αεροσκάφους.

Η δραματική εξέλιξη στην περιοχή των ερευνών βασίζεται σε ανάλυση δεδομένων από ραντάρ στη Νότια Κινεζική Θάλασσα και τα Στενά της Μαλάκκα, όπως ανακοίνωσε η Αυστραλιανή Αρχή Ναυτικής Ασφάλειας AMSA). Εκεί ήταν που το Boeing 777 έκανε τη μοιραία αναστροφή προς τα δυτικά εκτρεπόμενο της πορείας του από την Κουάλα Λουμπούρ προς το Πεκίνο.

Όπως δείχνουν τα δεδομένα το αεροπλάνο ταξίδευε με μεγαλύτερη ταχύτητα από ό,τι είχε αρχικά εκτιμηθεί, πράγμα που σημαίνει ότι τα καύσιμα μπορεί να καταναλώθηκαν γρηγορότερα και να μειώθηκε η απόσταση που μπορεί να είχε ταξιδέψει νοτίως στον Ινδικό Ωκεανό, αναφέρει η ανακοίνωση της AMSA. «Συνεπώς, η έρευνα σήμερα θα εστιαστεί σε μία περιοχή 1.100 χιλιομέτρων βορειοανατολικά μετά και τα νέα στοιχεία που λάβαμε από τη διεθνή ερευνητική ομάδα στη Μαλαισία», προσθέτει.

Δέκα αεροσκάφη και έξι πλοία κατευθύνονται πλέον προς τη νέα περιοχή έρευνας των 319.000 τετραγωνικών χιλιομέτρων και περίπου 1.850 δυτικά του Περθ. Παράλληλα, η Αυστραλιανή Γεωδιαστημική Υπηρεσία ανακατευθύνει και τους δορυφόρους τους, συμπλήρωσε η AMSA.

Όσον αφορά τα «ευρήματα» των δορυφόρων που περιλαμβάνουν μεγάλα κομμάτια, μήκους ακόμη και 24 μέτρων, η AMSA τόνισε ότι δεν έχουν περαιτέρω πληροφορίες για το τι είδους αντικείμενα είναι αυτά που έχουν καταγραφεί από τους δορυφόρους και αν συνδέονται ή όχι με το αεροπλάνο.

Ο ανεμοστρόβιλος στον Ινδικό έβαλε εμπόδια στις περίπλοκες και αγωνιώδεις προσπάθειες ανεύρεσης ενός στοιχείου, καθώς οι έρευνες διανύουν την τρίτη εβδομάδα. Ο καιρός επιδεινώθηκε μία ημέρα μετά τα τελευταία «ευρήματα» πιθανών συντριμμιών από ταϊλανδικούς και ιαπωνικούς δορυφόρους. «Εχουμε εντοπίσει επιπλέοντα αντικείμενα, ίσως και πάνω από 300», δήλωσε σήμερα στο Reuters ο Άνοντ Σνίντβονγκς, επικεφαλής της ταϊλανδικής υπηρεσίας τεχνολογίας διαστήματος. «Δεν είπαμε ποτέ ότι τα κομμάτια αυτά ανήκουν στην πτήση ΜΗ370, αλλά τα έχουμε ταυτοποιήσει ως επιπλέοντα αντικείμενα», υπογράμμισε. Το Αμερικανικό Ναυτικό τόνισε, επίσης σήμερα, ότι στέλνει ένα ακόμη αεροσκάφος P8 Poseidon για να συνδράμει στις έρευνες.

Κρίσιμη θεωρείται η ανεύρεση του μαύρου κουτιού του αεροσκάφους, με το χρόνο να μετρά αντίστροφα μέχρι να τελειώσει η μπαταρία και να σταματήσει να στέλνει σήμα.

Κινεζικές ασφαλιστικές εταιρείες έχουν αρχίσει να καταβάλουν αποζημιώσεις στις οικογένειες των επιβατών του εξαφανισμένου αεροπλάνου της Malaysia Airlines, το οποίο πιστεύεται πως συνετρίβη στον Ινδικό Ωκεανό. Η China Life, η μεγαλύτερη ασφαλιστική εταιρεία της Κίνας, έχει μέχρι στιγμής καταβάλει το συνολικό ποσό των 4,17 εκατομμυρίων γουάν στις οικογένειες 7 επιβατών, δήλωσε στο πρακτορείο Reuters κατά τη διάρκεια τηλεφωνικής επικοινωνίας υπάλληλος της εταιρείας. Στην China Life ήταν ασφαλισμένοι 32 επιβάτες της χαμένης πτήσης MH370 και υπολογίζεται ότι οι συνολικές αποζημιώσεις θα φτάσουν περίπου το 8,94 εκατομμύριο γουάν.

Η ασφαλιστική εταιρεία New China Life Insurance ανακοίνωσε ότι θα καταβάλει αποζημιώσεις στις οικογένειες 9 εκ των επιβατών, συνολικού ύψους περίπου 1 εκατομμύριο γουάν, είπε στο Reuters ένας υπάλληλος των δημοσίων σχέσεων της εταιρείας.
Η εταιρεία Pacific Insurance, με έδρα τη Σαγκάη, κατέβαλε την Τετάρτη την πρώτη αποζημίωση 525.000 γουάν, αναφέρει το κινέζικο πρακτορείο Ειδήσεων Xinhua, επικαλούμενο σχετική ανακοίνωση της εταιρείας. Επίσης, η ασφαλιστική Sunshine θα αποζημιώσει με περίπου 500.000 γουάν την οικογένεια ενός εκ των επιβατών της μοιραίας πτήσης.


Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.