Στους top 10 city break προορισμούς φιλοδοξεί να μπει η Αθήνα
Στους top 10 city break προορισμούς φιλοδοξεί να μπει η Αθήνα. Έστω και καθυστερημένα η περιφέρεια της Αττικής ρίχνει για τουριστική προβολή κοινοτικούς πόρους του ΕΣΠΑ ύψους 8,5 εκατ. ευρώ που κινδύνευαν να χαθούν.
Η αγορά του city break είναι εδώ και χρόνια καλά εδραιωμένη στο ευρωπαϊκό τοπίο, με προορισμούς όπως η Βαρκελώνη, η Ρώμη, η Κωνσταντινούπολη αλλά και το ανερχόμενο Ντουμπρόβνικ, να έχουν ήδη καταφέρει να παίρνουν ψήφο προτίμησης από τους Ευρωπαίους επισκέπτες.
Ωστόσο παρά την ανάγκη για ενίσχυση της εικόνας της πρωτεύουσας, οι ρυθμοί απορρόφησης των κονδυλίων παρέμεναν αργοί. Αξιοσημείωτο είναι ότι η ιστοσελίδα για την παρουσίαση της περιφέρειας, το πιο σημαντικό δηλαδή εργαλείο αναζήτησης πληροφοριών υποψήφιους επισκέπτες, «ανέβηκε» μόλις τον Ιανουάριο. Εκτός όμως από την καθυστέρηση στη δημιουργία του site, γκρίνια προκάλεσε και η τιμή του, καθώς ο σχεδιασμός και η κατασκευή του θα κόστισαν 1,3 εκατ. ευρώ.
Το πρόγραμμα θα διαρκέσει μέχρι το 2015 και αφορά στην τουριστική προβολή της περιφέρειας σε ισχυρές τουριστικές αγορές του εξωτερικού, όπως η Αγγλία, η Γαλλία, η Γερμανία, η Ιταλία και η Ρωσία.
Περιλαμβάνει ακόμη «ταξίδια εξοικείωσης» (fam trips) με τη συμμετοχή δημοσιογράφων και tour operators από τις παραπάνω χώρες, διαδικτυακές δράσεις, εφαρμογές smart phone και παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού. Παράλληλα, το πρόγραμμα ενισχύεται από σειρά εκδηλώσεων στην Αθήνα με σκοπό την αναβάθμιση του Κλασικού Μαραθωνίου και την αύξηση του αριθμού των επισκεπτών και των συμμετεχόντων, τόσο από το εξωτερικό όσο και από την Ελλάδα.